Cítila jsem odpovědnost za školu, kde jsem třídní učitelkou třetí, čtvrté a páté třídy, řekla v rozhovoru pro náš rozhlas. Dalším z důvodů proč se nevracet pro ni byla také dvoutýdenní karanténa, která by nevyřadila z běžného života pouze ji samotnou, ale také maminku, která je lékařka, dodává.
Vyučovat "na dálku", za pomoci různých digitálních platforem začala už před čtyřmi týdny a má tedy dnes o něco větší zkušenost než učitelé v České republice. Co jim doporučuje? Zejména kreativní a individuální přístup, ze kterého mohou nakonec žáci mnoho získat. Pro některé z nich je nový způsob vyučování objevný, víc počítá s jejich samostatností a inspiruje je k pilnější práci, kostatuje Lucie.
Nejvyšší spokojenost s průběhem distanční výuky vyjádřila také ředitelka školy Kateřina Zoufalová. „Škola byla na tuto situaci připravena a s výukou se začalo ihned po vyhlášení celonárodních omezení, která mají zabránit šíření koronaviru. Kreativní a individuální přístup všech učitelů považuji za projev velké solidarity lásky,“ dodala pro náš rozhlas.